Regulamin sklepu internetowego Lavishair

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Lavishair, dostępnego pod adresem https://lavishair.pl.

1.2. Właścicielem sklepu jest Oriboxx Petros Sargsyan, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem ul. Wilsona 18c/6, 44-190 Knurów, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 9691475927, REGON: 241625970.

1.3. Kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez:

  • e-mail: lavishair.shop@gmail.com
  • telefon: +48797774747

1.4. Sklep prowadzi sprzedaż włosów naturalnych w kitkach lub przerobionych pod konkretne metody przedłużania włosów, zarówno dla osób fizycznych (konsumentów), jak i firm (B2B).

2. Zasady składania zamówień

2.1. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24/7.

2.2. Klient wybiera produkty, dodaje je do koszyka, a następnie wybiera sposób dostawy i płatności.

2.3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie e-mailem. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zamówienia przez sklep.

3. Ceny i metody płatności

3.1. Wszystkie ceny podane na stronie zawierają podatek VAT.

3.2. Płatności można dokonywać w polskich złotych (PLN) oraz euro (EUR).

3.3. Sklep oferuje następujące metody płatności:

  • przelew bankowy,
  • karta płatnicza,
  • BLIK,
  • płatności ratalne,
  • płatność przy odbiorze.

3.4. W przypadku płatności przelewem, zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu.

4. Dostawa

4.1. Sklep realizuje dostawy na terenie Polski, Niemiec, Belgii, Austrii, Holandii i Francji.

4.2. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich oraz paczkomatów.

4.3. Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

4.4. Koszty dostawy są podawane w trakcie składania zamówienia i ponosi je klient.

5. Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Informacja o prawie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Mają Państwo możliwość odstąpienia od zawartej umowy zakupu w terminie 14 dni kalendarzowych, bez konieczności podawania przyczyny.

Termin ten liczony jest od dnia, w którym otrzymali Państwo zamówiony produkt, bądź od momentu, w którym osoba trzecia – niebędąca przewoźnikiem, wskazana przez Państwa – objęła towar w posiadanie.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o przesłanie jednoznacznego oświadczenia o takiej decyzji na poniższy adres:

Lavishair
ul. Wilsona 18c/6, 44-199 Knurów
e-mail: lavishair.shop@gmail.com

Oświadczenie może zostać przekazane drogą mailową, pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie internetowej www.lavishair.pl. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe, jednak może ułatwić procedurę. Po otrzymaniu takiej informacji potwierdzimy niezwłocznie jej odbiór na trwałym nośniku, np. e-mailem.

W celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, że prześlą Państwo informację przed jego upływem.

Ważna informacja:

Zgodnie z obowiązującym prawem, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych lub zdrowotnych – dotyczy to w szczególności naszych naturalnych, dziewiczych włosów. Jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, zwrot nie będzie możliwy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Lavishair zwróci Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy), nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania Państwa decyzji o odstąpieniu.
Zwrot płatności zostanie dokonany tym samym kanałem płatności, który został użyty przy zakupie, chyba że wyraźnie uzgodnimy z Państwem inną formę zwrotu – bez dodatkowych kosztów z Państwa strony.
Możemy wstrzymać zwrot środków do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Towar należy odesłać na adres:

Lavishair
ul. Wilsona 18c/6,
44-199 Knurów

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Termin uważa się za zachowany, jeśli paczka zostanie nadana przed jego upływem.
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Klient ponosi odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza niezbędny do stwierdzenia jego charakteru, cech i działania.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz należy wypełnić i odesłać wyłącznie w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Lavishair
Adres zwrotu: ul. Wilsona 18c/6, 44-199 Knurów
E-mail: lavishair.shop@gmail.com
Ja, niżej podpisany/a, niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:
– Nazwa/rodzaj towaru:
– Data zawarcia umowy() / odbioru() 
– Imię i nazwisko Konsumenta:
– Adres Konsumenta: 
– Podpis Konsumenta (w przypadku wersji papierowej):
– Data: 
(*) Niepotrzebne skreślić 

REKLAMACJE

Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące zakupionego produktu lub realizacji zamówienia, możesz zgłosić reklamację w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie.
Zalecamy jednak przesłanie zgłoszenia w formie pisemnej na adres:

Lavishair
ul. Wilsona 18c/6
44-199 Knurów
lub drogą mailową na: lavishair.shop@gmail.com

Reklamowany towar należy dostarczyć lub przesłać na powyższy adres.

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy o zawarcie w zgłoszeniu następujących informacji:

  • imię i nazwisko,
  • adres korespondencyjny,
  • adres e-mail oraz numer telefonu,
  • numer zamówienia,
  • dokładny opis wady lub problemu,
  • preferowany sposób rozwiązania reklamacji (np. wymiana, naprawa, zwrot),
  • datę stwierdzenia wady,
  • jeśli to możliwe – zdjęcia dokumentujące wadę (w przypadku reklamacji składanej mailowo).

Odpowiedź na reklamację udzielana jest nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Jeśli towar okaże się wadliwy, przysługują Ci następujące prawa:

1. Możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpić od umowy sprzedaży, chyba że Lavishair niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymieni towar na wolny od wad lub usunie wadę.
Uwaga: to ograniczenie nie obowiązuje, jeśli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany, albo jeśli Lavishair nie wywiązał się z obowiązku wymiany czy naprawy.

2. Możesz również zażądać wymiany towaru na nowy, wolny od wad, lub jego naprawy. Lavishair zobowiązuje się do wykonania takiej czynności w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności.
Zastrzegamy sobie możliwość odmowy, jeśli wybrany przez Ciebie sposób usunięcia wady jest niemożliwy do zrealizowania lub wiąże się z nadmiernymi kosztami.

W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi, koszty związane z naprawą lub wymianą produktu ponosi Lavishair. Klient będący Konsumentem nie ponosi również kosztów dostarczenia wadliwego produktu.
Odpowiadamy za wady fizyczne produktu stwierdzone w ciągu 2 lat od dnia jego otrzymania.

6. Ochrona danych osobowych

6​.1. Administratorem danych osobowych klientów jest Oriboxx Petros Sargsyan.

6.2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz – jeśli klient wyraził zgodę – w celach marketingowych (np. newsletter).

6.3. Dane mogą być przekazywane firmom realizującym dostawę oraz operatorom płatności.

6.4. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu.

7. Postanowienia końcowe

7.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

7.2. Regulamin może zostać zmieniony, a zmiany wchodzą w życie w terminie określonym przez sklep, nie krótszym niż 14 dni od momentu publikacji.

7.3. Wszelkie spory wynikające z umów zawartych ze sklepem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby sprzedawcy.